anna,jag o fredrik ;)

hejsan:)
när jag skulle hem till mamma, så blev de inte så;)
jag åkte hem till mina sysslingar :p
för där va mormor och morfar o några till:p
så åt dom middag osv..
så va jag med anna o fredrik *sysslingar*
så spela vi spel och lekte "burken" ute :p
jag hade skit kul :D
och så stod jag och anna i tog kort x) och då såg vi att jag har blivit kortare än henne:( x) jag är typ as kort nu x) elr så är de alla andra som växer ;)
jag ska visa lite bilder och några elr någon video vi spela in :D
ni får se, o kommer de ingen video idag så blir de kanske i morgon en någon annan dag;)

anna och jag :D

där kan man se att jag e kortare :( XD

höhö?:p
en film kommer senare idag (ikväll)elr i morgon;)
förklarar mer vad de handlar om sen;)

Kommentarer
Postat av: erika

fin blogg :) , kolla gärna in hos mig

2010-08-14 @ 11:54:46
URL: http://erikavigren.blogg.se/

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0