dagens kändis

nu kommer första dagens kändis ;)


Amy diamond, är en spratlig tjej som hon säger.
Många småbarn gillar henne,
(jag har vart en av dom förut)
Ska jag vara ärlig så,gillar jag inte henne,
varför?
jo, för jag tycker hon ser ganska så barnslig ut,
fast hon är över 15 år..
och sen så tycker inte jag att hon sjunger så bra...
hon gör jätte fina låtar,
men jag tycker att hon gör & sjunger dom på fel sätt.
jag säger inte de för att vara dum, är bara ärligt.
jag har igentligen inte så mycket att säga om henne,
hon är säker jätte snäll.
men jag  tycker att hon klär sig lite barnsligt och att hon kanske gör sin
musik stil lite bättre...
men de är så jag tycker, sen får ni tycka vad ni vill..

nu har jag inge mer att säga.. ni får en bild på henne :)

jossan<3


Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0