dåligt

ja jag vet, jag blogga typ inget igår o de vart ingen dagens kändis :/ sry ..
men men, de kommer en imorgon ist.. så blir de dagens låt ist  nu..
men vrf jag typ inte blogga nått igår va för att:
ja, vi fick gäster som ni vet, o sen gick jag upp på rummet o chatta lite med min kompis Sandra, så vi bestämde att vi skulle träffas * vi bort grannar, våra hur sitter ihop;) så de är jö nära x)* så va vi ute o va runt om o kvisthamra till typ 10, halv 11 :p sen gick vi hem, o då satt våra föräldrar o prata lite, å sen tyckte jag o sandra att vi skulle försöka göra mitt marvsin med barn x) så vi hämta en av hennes killmarsvin o så satte vi ihop dom :p de e nog inga barn nu x) men vi ska försöka en annan gång kanske ;) o se blev klockan mycket och dom gick hem till sig :p o sen vart de för sent att blogga ..
de va de jag ville säga :p

och idag ska jag kanske va med sandra igen, får se, annars ska jag inte göra något ;)

jossan<3

Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0