god morgon<3

hej alla trötta *och pigga* själv är jag ganska trött,vakna väldigt tidigt idag:/ vet inte varför, ligger fortfarande i sängen och tar de lungt och surfar lite på bilddagboken.se och facebook.com och lite sånt:) ska snart packa till pappa,  jag åker med syrran och hennes pojkvän till pappa, dom skulle tydligen dit också, och då slipper jag åka buss *(a)*  jag ska va hos pappa till i morgon tror jag... för mamma och uffe ska åka bort och vill inte jag va ensam hemma*tråkigt :p* så jag drar till pappa, om jag inte åker hem i morgon blir de nog på lördag istället.. får se hur jag gör :) aja, idag så kommer de "dagens kändis" har inte valt riktigt vem de ska va;) men de kommer sen:) kanske när jag är  hos pappa och har mer tid :)

de va allt jag ville säga nu:) har jag glömt något så kommer de sen på ett annat inlägg :)
ha en riktigt fin dag idag:) för de ska jag ha;) hihi
 
jossan<3

haha bjuder på denna bild ;) *tog den nyss* :p höhö

Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0