hemma

hejsan alla söta :D hur mår nu? själv mår jag bra, är bara väldigt trött..
men de går..har precis kommit hem från skolan, och när jag precis kommer innan för dörren så kollar jag ut genom förnstret o ser att de spöregnar, haha vilken jäkla tur man har då, som kommer precis in innan de börjar regna..
jaja, jag skulle egentligen va med Linnéa idag, men de blev inte så.. så om de är någon som kanske vill hitta på något idag? så säg till;) jag finns om någon vill va..
jag tänkte visa lite bilder från idag nu;)

jag:D                 jag :p                Linnéa & Oskar


jag och henny ;)<3

hejdå<3
jossan<3

Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0