shit

hejsan, jag måste blogga lite snabbt nu.. jag vet jag blogga inte efter att  jag kom hem från min lillesyrras "fest" x)för jag skulle snabbt över till Sandra, för vi hade "ff" den kvällen;) haha, så vi drog ut och träffa några killar som kom från stockholm som va här på träningsläger ;) haha dom va fett snälla!!(a) så aa, så vi va med dom typ hela kvällen ;) och sen drog vi hem och kollar på två filmer och satt vid datan, till kl typ va halv 4 ;) sen fick vi gå upp kl 9 -.-XD för vi drog till täbycentrum idag :D jag handla lite saker bara, en H tröja :p och en annan tröja :p visar sen;) och sen drog vi hem till mig, och nu sitter jag här själv , har precis ätit ;) ska snart paka till i morgon då jag ska bort med klassen,, elr aa 4 till 7:or ska till issjö.. 4 och 5:or ska bara va där över dagen.. och 6 och 7:or ska sova över :D fett mysigt :p så kommer inte blogga fören på tisdag;) så vi ses :D nu ska jag paka och sen ska jag snacka med Sandra och fråga om vi kan dra ut ikväll oxå ;) vem vet.. de  kanske är nya killar där ute ?XD haha nej jag skoja :p vi.. vi får se om jag hittar på något speciellt :D
jossan<33
Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0