skolan

hejsan alla sötisar:D jag är glad efter en skit rolig skoldag :D haha, den va grymt rolig ;) vi har som ett café o skolan, som 6 och 7:or får va i;) och alla 6:or jobbar i den, så jag jobba där idag med vanessa, saga och carro:) och så fick vi lite pengar ,så de e jöö nice (y)
jag har tagit massa bilder idag (a) men tänker dock inte visa alla:D
   
saga :D                 jag och saga ;)  haha :p jag        haha jag nere i cafét :p
   
haha vanessa;)     höö?? XD              vanessa;)        haha Agge;)
   

haha                   jag och några        haha;)                              haha x)
                            från klassen<3
 
haha :p                          haha jag och oskar:p
 
jossan<3




Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0