skolan!!!

hej och godmorgon,
måste bara säga en sak,
jag kommer inte hinna med både
"dagens låt"
och
"dagens kändis"
nu när skolan börjar:/
den börjar i morgon.
så jag kommer göra dagens låt lite då och då när jag har tid.
för i MORGON börjar skolan :D
jag tycker de ska blir skit roligt :p
men ändå inte :o
emmh? ja
skit samma;)
ni får se vad jag ska ha på mig i morgon ..
fats ikväll får ni se de;)


nu har sandra precis åkt hem till sin pappa, så om någon vill va så säg till ba;)
vet inte vad jag ska säga nu;)

hejdå och ha de så bra så ses vi senare ;)

jossan<3


bjuder på bild :/ x)

Kommentarer
Postat av: Anna Carlsson

Bjuder på bild från min spegel! :D <333333

2010-08-16 @ 14:37:23
URL: http://wiimii.blogg.se/

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0