tänkte..

börja med "dagens känsdig" oxå :)
kan va lite roligt kanske :) alltså, jag skriver en text om känsdisen elr vrf jag tycker han/hon är cool,duktig,rolig osv.. men börjar  i morgon :) och så tänkte jag, att de kanske blir lite mycket om man har både "dagens låt" OCH "dagesn känsdis" så , jag gör såhär ;) idag tar jag "dagens låt" och i morgon tar jag "dagens kändis" och på torsdag så tar jag "dagens låt" igen o sen på fredag tar jag "dagens kändis" o så fortsätter jag så :p varannan dag liksom :D
(y)
jag e grym x) *host* haha
jaja snart kommer dagens låt som sagt :)

jossan<3
Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0