weii:D

hejsan bloggen
sitter nu i mitt rum, och är ganska blöt-.- x)
de regnar ganska mycket om man säger så,
så jag gick hem från bussen idag, så blev lite blöt då..
som sagt så va jö jag i Stockholm idag med klassen..
de va roligt att va i Stockholm, men de vi gjorde där va inte lika roligt ;)
haha
och nu ska jag snart byta kläder då, om de inte hinner torka till mamma kommer hem,
för då ska vi åka ner till stan och köpa en ny mobil :D
om den finns inne såklart ;)
hoppas de :p
då skiter jag i vilken färg de blir :p
bara jag får en sån mobil;)
haha..
aa,
men vi ses sen tror jag ;) om inte i morgon :D
jossan<3

Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0