10/7-10

hejjsan:)
idag så gjorde jag ju min blogg..o jag kommer nog va mer nöjd över den när jag  har fått min nya designer..
men idag så har jag och mamma vart och plockat jordgubbar*mums* de vart rikitgt många.. och efter de så åkte vi hem och lämna alla jordgubbar och ät lunch och sen cykla vi till badstranden och bada lite.. och då träffa jag min lärare Jonas från skolan o hans barn.. de va kul..sen cykla vi hem igen..och nu sitter jag här:)
och ikväll vet jag inte vad jag ska göra!? så om de e någon som vill träffas är de bara säga till på msn elr bilddagboken:)
puss hejdå<33

( lite bilder på migxD )





hejdå (igen) :)<3
Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0