Bilder från båten

hej och godmorgon
kl är nu 10.33
och jag vakna för typ 15 minuter sen..
jag vet att jag inte blogga något igår efter båten men de vart lite sent och jag hade ont i huvet
osv...
iaf..
idag så ska jag till mormor och morfar och äta middag med familjen
*mys*
annars idag på dan ska jag absolut inte göra något..
får väl sitta hemma och fördröja tiden med datan elr tv:n tror jag(:


igår så åkte ju jag båt..
aa jo jag tog bilder
men tänkter absolut inte visa alla x)
och sen tog jag väldigt onödiga bilder :p
och jag hade jätte tråkigt :/
så jag tog VÄLDIGT onödiga bilder x)
men jag kan visa några bilder iaf c(:



syster:)

syster och Amanda:)

syster och Amanda:)

jag xD

hmxD
 aja jag vill inte visa dom andra bilderna ;)
puss ni får ha de så bra kram<3

Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0