Twiligt och Malmö<3

hejj
hur mår ni!?
jag mår bara bra och på något sett är jag skiit glad:D
kanske för att mamma stoppa mig igår kväll när jag kom ut från toan o sa
: eh du jossan! vi du hitta på något inte nu i veckan men nästa !?
jag ba:
hmm? som vadå?
: mormor och morfar och några till ska till malmö på fredag o stanna till måndan
och då kanske vi kan åka på måndan och åka hem på torsdan!?
jag ba:
VA! vadå!? ska vi till malmö!!?
o världens största leende typXD
hon ba ;
ja om du vill!?
jag ba:
ja de klart jag vill!!
så då ska HON och JAG åka och ha mysigt och bo på hotell o bada o shopa osv..:D
aww längtar redan!!<333
va bara de jag vill säga :p
för nu ska jag ner och kolla på Twiligt :D<33
puss<3

Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0