bilder

hejhej

Jag och Anna( kom tiill hennes blogg här, hon har dock också modellbilder på sin blogg
 fast på sig henne) har precis kommit in från fotograferingen, de va väldigt kul och spännande och få veta vad vi skulle få göra idag på fotograferin:) tänkte nu visa bilderna :)

jaha då va den här dagens fotografering slut:( jag längtar tills nästa gång:) och är väldigt nyfiken på vart vi kommer befinna oss då:)
och som sagt jag är jö inte den bästa fotomodellen så jag hoppas inte att ni förvänta er några riktiga modellbilder.
men man får väl hoppas på en dag att något stort händer ;) * kanske växa lite till:/ * x)
bye ses när jag kommer hem :)



Kommentarer
Postat av: EMELIE DU VET

jag älskar dina skor.

sjuukt fina bilder josse<3

2010-10-09 @ 18:30:18
URL: http://emsv.blogg.se/

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0