....

hejhej

jag vet att jag inte bloggar mycket alls länge :/ vilket är väldigt dåligt..jag ska bättra mig...jag lovar:/ igår va jag på en marknad med några kompisar,  o sen va jag med Sandra, och nu sitter jag hemma i sängen o har ont i huvet o magen:/ fast de har blivit mycket bättre efter typ 124836774856459 tabletteer -..-, jaja jag ska ta och vila mig riktigt noga nu så jag ska orka gå till skolan  i morgon, de är jö fredag så jag ska väl försöka gå sista dagen :)

jag tänkte också säga * om jag inte redan har sagt de * att vi har tagit skolfoto i skolan nu, och tänkte visa hur jag blev
Dock blev jag inte så jätte nöjd:/ fast de va iaf de bäst foto jag har fått på skolfoton , men blev ändå inte jätte nöjd.... jaja XD här kommer de x)

mina ögon ser helt cp ut :ooo

Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0