förlåt

hejhej

jag vet att jag inte har bloggat nått idag, men jag har vart på stan o köpt skor/gummistövlar elr hur fan de stavasXD och sen så gick jag ut o plocka svamp, jag plocka 10 liter x) o vi va jö 3 st så de vart 30 liter svamp;) vääääldigt nice:) och sen när jag kom hem så skulle jag duscha, för att se om man fick några festingar, och för att känna sig lite mer..vad säger manx) finare? :o nej jag venne, men efter som man går så långt så känner man sig jö äcklig å aa, o sen innan maten så kröp den en as liten festing på min hand :o assss äckligt!!! uuuuuuiuuusch!!!  och sen när jag gick i skogen, o dom andra va lite längre bort, då vart jag alltid så rädd?:o vrf?

Svar: joo!! för att vi har två vargar här!! bajs läskigt?:o jaaaa

x) jaja, men vi mötte inte på någon iaf (a) tack o lov x)

jaja, nu har jag inget att berätta, men i morgon så kommer jag jö inte blogga så mycket heller:/ efter som att jag kommer vara hemma hos farmor och farfar hela dagen:/ så..så jag bloggar när jag kommer hem till mamma då:)

puss hejdå<33

Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0