Jul? :o

hejhej
jag ska vara ärlig så har jag börjat fått den här jul känslan som man kan få när de är jul, den har jag fått NU
äre inte lite tidigt med jul nu? jag menar, sommarn har väl precis slutat? nästan, eller? är de fler som har fått den känslan eller är de bara jag som är allmänt konstig att jag har fått den känslan?
jag vill i alla fall att de ska vara sommar och varmt, men de är på samma gång så otroligt mysigt med vintern, julafton,julklappar,en gran som luktar otroligt gott,sitta framför en varm o skön brasa o värma sig, åka skidor, vara ute i baken och dricka varm choklad, o allt de där man gör på vintern som är så otroligt mysigt, och jag längtar så jätte mycket tills de blir julafton, för jag vill verkligen öppna presenter, o sitta framför granen o dela ut julklappar till alla, o sen få öppna dom, som nog alla tycker är de mest roligaste som finns, och sen är de ju alltid mysigt med att kolla på "kalle anka" eller vad man brukar kalla de, de är något jag tycker är väldigt mysigt att göra, och sen känna en spänning på att man bara vill öppna alla sina julklappar, fast man MÅSTE vänta tills efter "kalle anka"
haha ja, nu har ni fått veta lite vad jag tycker är mysigt på julafton, och + att jag längtar grymt mycket till dess:D
och de jag verkligen önskar mig mest är en katt och en ny kamera ;) efter som att min gick sönder*snyft*
jaja.. nu skrev jag väldigt mycket, vilket jag inte trodde att jag skulle göra;) men nu kan jag jö inte bara sudda att så;) haha x)
vi hörs<3
Kommentarer
Postat av: Emma

hejsan =)

jag har en frågestund på min blogg, skulle gärna vilja att du skulle kunna gå in å ställa massa frågor :)

http://fluummmig.blogg.se

Ställ massa frågor!! :D

spelar ingen roll om du känner mig eller inte bara ställ massa roliga frågor så jag får något att svara på =)

Kram <3



sjukt snygg blogg :)

2010-10-01 @ 23:42:43
URL: http://fluummmig.blogg.se/

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0