Minnen!


Jag och syrran påväg till Kreta ( jag blödde nästblod och va as rädd och sa innan vi åkte upp i lyften att jag ville hem XD  )



Första kvällen på Kreta

Stranden


Jag och syrran i poolen ( jag är den med "randig bikini" x) , tänk på att de va för 4 år sen x) )

Jag och syrran nere vid havet :)

påväg till ett vattenland :) ( syrran )

haha x) jag... emhh..åkte ... typ? eller jag venne vad jag gjorde där x)

hahhaa x) vafan x)

emh...? Apa?:D

de va alla bilder från Kreta, sen den kvällen när vi hade vart i vattenlandet råka jag tappa kameran i stentrappor x) så... inga fler kort blev de XD

Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0