bilder

hejsan.. jag har typ inte så mycket att berätta :) mer än att jag har vart  i skolan.. och då fick alla 6 och 7:or en varsin egen mac;) x) de är ganska långt att förklara varför :p såå.. vi skiter i att förklara de nu;)
jag tänkte visa massa olika bilder från idag x) och dom är väldigt.. hmm.. hur ska jag säga x)
jaa ni får se ;)
   

jag, innan skolan;)      Vanessa & Linnéa       Henny,vanessan,Linnéa   Linnéa<3
                                                                       carro och jag:)
   
på nox)                       emelie på no:)           vanessa på no :)          obs x) :p tappa ut lite mjöl visst x)

   
saga och henny:)         haha iklassrummet :p   haha :p                     hoho :)
och vår no lärare frida:)
   * nu kommer väldigt oseriösa bilder ;)*
vi är bäst :)                    haha ;)                     jag i caféterian;)
    
haha;) snyggingar;)      ;)<3                                Saga :D<3                 aww ;) xD<3


sista bilder :)
ses
Adios , Jossan<3

Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0