Frukosten

hejsan jag berätta jö att jag skulle visa vad jag åt till frukost x) men de blev inte så lyckat om jag trodde att du skulle bli.. jag brukar göra hemmagjort gröt ^^men de gick dock inte så bra.. alla koka över och alla blev förstört.. och aa x) så vart de inget med gröten så fick ta två frallor x) och de är kanske inte så ovanligt att äta till frukost :p men jag visar i alla fall en bild ;) .. jag har fortfarande inget smink ;) så får bjuda på mig igen (a)
haha :p min macka och jag (a) nu ska jag gå till soffan , jag lova syrran att sitta med henne o kolla på barnpogram ;) haha... vill jö gärna hålla de jag lova de jag håller :)  så  ni får ha de jätte bra
Adios, Jossan<3
Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0