god morgon

godmorgon bloggen..
jag "hann" inte blogga igår..
för de första
* hade jag mysigt med familjen
* jag hade mysigt med min lillesyrra, vi sminka varandra x)
* sen blev de försent
jaja
idag är de morfars dag.. och inget ska gå fel på festen;)
* fast oftast gör de det när man är med anna* hahaXD
äsch då, de är jö bara släkten så dom vet jö hur vi är x')
jag ska i alla fall försöka få med mig min kamera så jag kan bjuda på lite bilder :)
jag vet inte riktigt vad jag ska säga nu.. har jag något att säga innan jag åker så skriver jag de såklart :)
ha en fortsatt fin morgon nu :)
pöss :*

Adios, Jossan<3

Bjuder på en bild som jag gjort igår ;)
haha jag tror jag ska göra fler :) jag kan jö visa dom när jag gjort några stycken :)<3


Kommentarer
Postat av: anna <3

gör du dom där som ett kollage på picnik???

2010-09-05 @ 19:38:12

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0