hola, como estas? :D

Ojojoj..  jag vet.. jag har inte bloggat ett skit på länge.. sry..
okej.. de skiter vi i nu ;) x)
idag:
va jag i skolan.. de va faktist kul :Dvi hade spanska :) för första gången för mig :D .. många säger att de är tråkigt.. men själv älskar jag redan de :D tog till och me med mig en bok där vi skrev vad saker och ting hette hem ;$ haha så så kul tyckte jag att de va ;) sen hade vi dom vanliga lektionerna som man brukar ha..
först va de.. bild i 45 minuter, sen hade vi en halvtimmes rast, sen bspråk*spanska*i 60 minuter, sen svenska i typ 60 minuter, sen lunch+rast, sen slöjd/so,, jag hade so:D och sen ea*eget arbete* till vi sluta 14:15 :D så va min skoldag:D och efter skolan gick jag,Henny,Saga och Linnéa och fika (a) bilder kommer sen ;) *tror jag* haha:p
och nu kom jag precis hem, och väntar på att mamma ska komma så vi ska åka ner till zoo och klippa mitt marsvins klor x) för vi kan inte göra de själva .. för hon är typ kitlig där XD så hon rycker till och bitts om man rör där , haha x) så vi ska skaffa lite hjälp med de ;) och sen har hon fått en fett konsdig knöl vid rumpan nästan ;o så vi ska fråga vad de kan va för cp knöl ;o
hoppas de inte är något farligt :) för hon är inte så gammal än;)<3
haha omg, de va inte meningen att jag skulle skriva så mycket.. men men;) nu vet ni lite om de :D
jag kanske hinner blogga lite ikväll.. om jag inte ska träffa sandra , och plugga lite spanska ;)

adios;)

jossan<3

Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0