hola!:D

hejsan igen x)
jag har grymt tråkigt nu i skolan :p jag har precis gjort klart en matte uppgift:D
så får sitta vid datan i 10 minuter för jag var så snabb;) hoho :p
så jag har tagit lite olika bilder x)
fast de är as dåligt för jag får typ inte igång internet hemma på denna datan -.-
de suger :p
jaja.. jag ska testa och gå in på denna data igen sen efter skolan när jag kommer
hem.. så ska jag se om de funkar då :)
haha nu bloggar jag helt i onödan x)
vi ses sen :)
kanske på nästa rast XD för jag kommer ha as tråkigt och då kommer jag sitta vid
datan med mina kära vänner (a)
så de kanske kommer bilder bilder då också;)
nu kommer bilder på mig dåXD





så x)
vi ses.. för nu ska jag gå över till no ;)
adios, Jossan<3
Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0