i skolan

hejsan sötnosar och godmorgon :)
just nu sitter jag i skolan, har precis kommit hit :D
och sitter vid datan såklart x)
min nya mac;)
as glad för att vi fick den från skolan;)
så grymt snällt av dom :D
jaja jag har inte så mycket att säga..
mer än att jag ska va i skolan som vanligt idag
och min bästa kompis Henny ska flytta och byta skola idag :(
de suger grymt mycket..och jag kommer sakna henne as mycket :'(
faan!! hon får inte.. jag ska hålla henne kvar här ;)
men men.. de blir som de blir:(
men vi kommer jö ses någon annan gång.. fast
hon bor så långt härifrån då:(
jaja
här kommer lite bilder från nya datan;)


jag och Henny har kul x)

jag x)

jag och älsklingen Henny:D

haha :D

vi är så grymt fina :D

haha vi är snyggast ;)

fint :D

Ojojoj;) soo hot ;)

jag älskar dig bästa vän :D
och kommer alltid göra..
<333

vi ses
jossan<3
Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0