JAA!

hejhej,
idag va jag i skolan, *som alla vet* och de va som en helt vanlig dag, tills efter skolan;) då jag skulle ta ett hål i örat som ni redan vet;) och jag trodde inte att jag skulle våga;) MEN DE GJORDE JAG!!! :D är så galet glad x)
de gjort inte ont när han stack in nålen i örat, men de gör as ont nuXD elr inte ont x) mer smärta x) och de bränns.
jaja, jag är as glad att jag gjorde de, och tack Sandra för du hängde med och höll mig i handen ( a ) haha :)
här får ni en bild på hur de ser ut innan jag ska kolla på en liten kort film och sen kanske va med Sandra ikväll:)
puss<3
haha så ser de ut:) hejdå ses<333
Kommentarer
Postat av: saga

GUD VAD SNYGGT DET BLEV!! :D <3

2010-09-28 @ 18:07:15
URL: http://sagablomberg.blogg.se/

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0