"Jag ångrar inte...

...Jag slog Michael"

hejsan gullungar, hur mår ni? själv mår jag i alla fall bättre :) och jag läser i en "skvaller" tidning som mamma nyss köpte till mig, tack mamma, jaja.. och när jag näste har läst klart hela tidningen ser jag något som gör mig väldigt intreserad av att läsa, och de handlar såklart om Michael Jackson,
jag älskar Michael Jackson, och va bara tvungen att läsa.. o såhär stod de..

"Jag ångrar inte att jag slog Michael"
Framlidne superstjärnan Michael Jackson hade so den yngste i brödragruppen Jackson 5 ingen lätt upp uppväxt.
fadern ställde stora krav och slog honom om han gjorde något misshagligt,moderna tog honom mera sällan i försvar.
nu är föräldrarna efter ett 60 år långt äktenskap på väg att skiljas, men Michael är en gång för alla borta, och pappa Joe ångrar ingenting!
han tycker bara att han var hård för Michaels egna bästa.
- jag var tvungen att vara sådan mot honom, menar Joe, för när jag uppfostra honom, på den tiden, då fanns det så mycket gäng därute, många råkade illa ut och somliga hamnade i fängelse.
DE FLEST av dem ät döda vid der här laget. den miljön behövde han i varje fall inte oroa sig för, Nej jag ångrar ingenting...
att Michael ändå blev narkoman och beroende av ett helt apotek med starka,recept belagda mediciner tycks inte bekymra Joe det minsta. Joe är nöjd med sin insats för att fostra The King of pop, samtidigt som han i nästa ögonblick kan kräva rättvisa och att sonens läkare Dr. Conrad Murray åtalas för mord, liksom för övrigt även Elvis gamle livläkare George Nichopoulos. Denne skrev nämligen enligt Joe också ut droger till Michael. Men att han själv skulle haft en dålig inverkan inte minst på stjärnans psykiska hälsa, De kan Joe inte ens tänka sig...de gjorde de till en stor grej att jag smiskade Michael eller någon annan av barnen, fnyser han föraktfullt.
- som om de själva inte smiska sina barn när dessa betedde sig illa.
media skall alltid förvrida allting...
av Lars Brander

asso nu vet inte jag vad ni tycker om detta..men jag tycker de är för jävligt att man inte ens ångrar sig att man typ "misshandla" sitt barn!! att man är glad att man uppfostra dom genom att slå dom!! nej usch nej.. och att Joe (pappan) påstår att Michael slog sina barn oxå!! ;o
jaja... de va bara de jag ville berätta.. och jag ville bara skriva av mig lite:) nu ska jag snart ner och äta:D
kött och potatis ;)<33 Mums <3
en bild på min älskade Michael <33 R.I.P<33
Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0