LOOKS mini..

LOOKS mini straightener ..
hejsan sötnosar, jag vet att jag inte blogga nått idag x) men jag sov till halv tolv, *fast de bara skulle bli till 10* hmm?XD jaja..när jag vakna gick jag upp och kläde på mig och sen gick jag ner till mamma..då hade min storasyster redan åkt till pappi..och min lillasyster & min låtsas pappa hade åkt in till Stockholm för att gå på museum :) så de va bara jag och mamma kvar hemma och då bestämde vi oss för att åka och fika :) så de gjorde vi :) jätte gott..sen efter de så gick vi in i en affär som heter elkabeln och där köpte jag min nya mini plattång :D
+ den är rosa :D haha :)
så liten är den:D och rosa :D
Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0