om míg

Namn: Josefin
Ålder: 12
Smeknamn: Jossan,Josse m.m
Syskon: En syrra
Sysselsättning: Kompisar , datorn o min blogg (a)
Linje/klass: går i 6:an
Hårfärg: Blont
Ögonfärg: blå (a)
Klädsel Vad har du på dig idag: just nu? elr idag..? iaf, nu har jag på mig bh o trosor o täcke^^
Vad använder du just nu för skor: DC
Favoritfärg på kläder: Olika
Senaste person som Sov i din säng: jag?
Du pratade med: massa olika (a)
Du delade en drink med: ? x)
Du gick på bio med: kommer inte ihåg ;) va länge sen :)
Du gick på stan med: Sandra (a)
Skällde på dig: ingen?XD
Senaste Låt du hörde: massa olika :)
Film du såg: kommer inte ihåg..
Mat du åt:  kött ^^
Kram: henny:'( saknar dig
Puss: hö?xd Ojojoj.. de va länge sen jag pussa någon ;)
Kyss: venne x)
Fest: Ingenaning!
Känslan: trött!
Ilska: I dag
Resa: hem :D
Glädje: Alltid! :D
Dröm: typ nått as cp x)
Boken du läste: venne XD
Personen du träffade: mamma och familjen här
Personen du pratade i telefon med: mamma
Personen du fick sms av: tony
Gången du åt en 7-eleven korv: haha, jag har aldrig ätit det
Gången du var utomhus: i dag
Gången du sov: Innan jag vaknade!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: idag.. förutom enXD
Saken du köpte: tuggummi :D
Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0