OMG!!

shit... jag va med om världens läskigaste sak;o jag satt helt själv i mitt klassrum, jag vänta på att mamma skulle skriva på en sak i skolan.. så satt jag som sagt helt själv i klassrummet.. och skulle ta lite kort på skojskull.. alla andra va på idrott..jaja.. skit samma.. jag va själv i klassrummet.. och skulle ta kort..så tog jag tre kort utan att kolla på dom.. sen när jag kolla på bilderna.. så såg jag något helt skumt ;o
kolla själva!! jag trodde jag skulle skita på mig ;o seriöst!!!!
kolla!! ;o jag vart så jävla rädd!! så jag sprang där ifrån och mötte upp Linnéa x)
de va bara de jag ville berätta:) jag ska snart till idrotten tror jag.. vi ses sen efter skolan :p om jag inte hinner blogga lite innan de så;)
Adios, Jossan<3
Kommentarer
Postat av: emelie

det är linnea som springer bakom dej xd

2010-09-03 @ 15:36:09
URL: http://emsv.blogg.se/

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0