"rubrik"

hejsan och godkväll

hur mår ni en Onsdags kväll som denna? själv mår jag bra, är as trött och ont i magen x)
har precis kommit hem från affären, cykla dit och köpte pengar till mobilen eller vad man säger x)
och är nu hemma, och har grymt tråkigt, men de sköna med allt är att jag vet att jag kommer få sovmorgon i morgon:D för jag ska inte gå i skolan torsdag och fredag ;) för våra lärare åker till Göteborg, så vi slipper gå i skolan!!:Das nice, så är ledig från skolan i 4 dagar :D väldigt skönt ^^
jaja, nu har jag inget att berätta, och har jag de så vet ni att jag berättar de sen:)
puss<3
bjuder på en bild x)

Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0