shiit!!

hejsan.. har nästan nyss kommit hem från morfars "fest", jag har inte tagit så mycket bilder.. förutom att min syssling ville låna mig som modell :) så jag sa att hon fick de.. ska visa bilderna sen :) och sen några på Anna oxå :)
jag har inte så mycket att säga :) mer än att  jag och Anna gjorde en till film idag :) ni vet som den där "ego bruden" .. en sån typ;)
fast de kanske kommer i morgon.. elr ikväll :) får se ;)
jaja nu visar jag bilderna;)
och ni kommer se när de är jag  elr anna på bilden ;) lovar x)









så alla bilder :D nu måste jag gå och fixa mig för att kanske sova elr nått :) annars om jag är upp längre så kanske jag hinner lägga in filmen på bloggen oxå ;)
pöss

Jossan<3

Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0