Ska bli som Kissies :D

hejsan sötnosar :) ligger nu i sängen o kollar på Kissies blogg... asso jag har aldrig riktigt gillat henne.. men hon är ganska cool;) och jag har tänkt på en sak.. när jag blir lite äldre ska jag bli som hon;) jag ska göra mina bröst större och mina läppar som bomb ned slag;) fatta va coolt;) och typ färga håret lite ljust brunt ;) skulle va sjukt nice ;) så jag ska bli som hon typ :>Djajja jag vet.. de är inte så många som gillar detta..men,. vafan jag gör väl vad jag själv vill :o
eller hur?;)



haha omg ;) gick ni på dettaXD ALDRIG  i hela mitt liv ska jag bli som hon :o hon är sjuk.. helt enkelt sjuk i huvet ;)

haha jag ville bara skoja lite med er :) sorry ;) men nu ska jag gå o fixa lite i garderoben ;) de behövs :p

haha vi ses pöss.. Adios, Jossan

Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0