Svar

här får ni era svar på era frågor ;)
Polly: haha, jaa jag har en fråga, är du mörkrädd?haha klart du är.. de är alla töntar
Svar :
Ja, jag är mörkrädd.. och jag tycker absolut inte de är töntigt, eller nej, jag är inte mörkrädd så.. jag gillar bara inte att vara i mörker.. eller alltså gå igenom mörker.. jag har inga problem med att sova i mörker, de är bland de bästa som finns.. men jag tycker de är obehagligt att gå igenom mörker bara..och jag skäms inte för att jag tycker de.

Frida: favorit mat? favorit i din garderob? favorit färg? tror du på gud?
Svar:
Min favorit mat är ganska många, men mest gillar jag nog grillat kött å potatis, och min favorit i garderoben vet jag inte riktigt, de är nog mitt blommiga linne från BikBok, och min favorit färg är rosa,svart och ljusblå, och om jag tror på gud, emh.. nej de gör jag inte.. ingen vet jö egentligen inte om han fanns eller inte... men jag tror inte han fanns.

Anonymt : vad tycker du om din snälla syster Elin?
Svar:
haha, jag vet att de är min syster som har kommenterat detta:) och vad jag tycker om min snälla syster Elin är , hmmXD haha vi bråkar ibland *som nästan alla syskon gör!?* men.. vi bråka mycket mer förut.. och nu håller vi mest sams, och då har vi jätte roligt.. och hittar på massa roliga saker tillsammans, och då har vi alltid lika kul..

Anna Carlsson: vad är de pinsammaste du gjort i skolan?
Svart:
haha .. ojdå;) de vill ni allt veta.. nejmen.. de pinsammaste jag gjort i skolan är nog att gråta.. jag grät i skolan förut när jag tappa min mobil ner i vattnet , min helt nya mobilen.. den va 5 dagar gammal.. jag vet att jag inte har berättat de för er bloggläsare.. men de har inte blitt så bara.. men när jag var på issjö men skolan så tappade jag min mobil ner i vattnet.. den rosa som jag visa att jag hade köpt.. så aa den är jö helt paj nu ;) haha lyckat :p
men att gråta är nog de pinsammaste jag gjort i skolan..

så nu fick ni svar på era frågor ;) undrar ni nått mer så fråga bara :) nu ska jag ner och äta mat tror jag :) vi ses <33
Jossan<333


Kommentarer
Postat av: Nils

Har du pojkvän ? :)

2010-09-15 @ 23:54:17

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0