tråk

hejsan
just nu sitter jag och knarkar Extra drops har sjukt ont i halsen :/
och hostar som fan :/
och jag vill kunna gå till skolan :/
vi får se om jag ens orkar de i morgon :/
jag ligger i sängen just nu och ska försöka sova..
jag är väldigt hungrig men orkar inte gå ner till köket XD
haha jag är för lat;) så jag får vänta på att mamma ska komma hem
och fixa lite middag :) fast de klart XD hon slutar kl halv 5 tror jag, så får vänta
ett tag ;) nu vet jag inte vad jag ska skriva, så jag får väl blogga om jag har nått speciellt
att säga :) så ni får ha de super, och ni som är sjuka precis som mig , krya på er :) nu ska iaf jag
försöka sova:) puss hejdå, Adios Jossan<333

Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0