tråk..

hola
*hej*
hejsan sötnosar:)
efter som att jag har så tråkigt, och jag sa jö tidigare att jag skulle lägga
ut bilder från idag när jag va med sandra, så märkte jag att jag bara
hade tagit två bilder från när vi va x)
så jag har så tråkigt x)
så jag ska ladda upp exakt alla bilder jag ladda upp på datan
nu från kameran  :p
* de är dock inte så många, men ändå;)*
haha
och  alla är inte från idag alltså.. några är från förra veckan osv :p
men men, de blir som de blir;)

haha x) hur ser man ut X'D

Linnéa och Vanessa :D

Henny bästavän :D<3

hmm? x')

Sandra min ängel (a)<3

haha de va alla XD så nu har jag inte lika tråkigt längre ;)* host* XD haha
nej men, jag ska snart göra mig iordning och kolla vilka kläder jag ska ha på mig imorgon:)

Adios, Jossan<3

Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0