trasig

hello;)

jag måste bara säga att jag kommer inte kunna fota med min kamera ;( den är trasig ;/ hur den gick sönder vet jag inte..igår kväll skulle jag ta ett kort med den, så tog jag upp den från min väska..så starta jag kameran, så va hela skärmen svart o vit, o själva "glaset" vart sprucket :/
så jobbigt..så jag kan bara fota med web kameran..för sladden till mobilen vet jag inte vart den är.. + att de blir inga bra kort med den :/
jaja..så här ser jag och  kameran ut när jag startar den ;o

jaja..jag ska se vad jag kan göra..antingen köper jag en ny..eller så ska jag köpa en ny XD haha... men men;) de får bli som de blir ;) hejdå<33 vi ses <3
Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0