USCH!!

hejsan sötnosar.. hur mår ni? själv mår jag bra, har lite ont i huvet..
och nu ska jag berätta en as äcklig sak ;o
jag och sandra va ute.. vi va vid ett ute gyym, aa så kommer de en as äcklig gubbe.. och börjar träna där.. så vi går ifrån.. vi kolla bakom oss hela tiden typ för att se så han inte springer efter oss..
efter en liten stund ser vi att han börjar gå där ifrån och springer emot oss.. så vi börjar oxå springa.. sen försvinner han bara.. och sen dycker han bara upp sådär så vi springer ännu fortare...vi va as rädda... vi trode att vi skulle bli våldtagna XD haha.. jaja så sprang vi o sprang.. Sen sa Sandra att vi skulle gömma oss.. men de ville inte jag.. fall han skulle hitta oss.. så vi va tvungna att springa upp för en as lång bake -.- XD haha
de va as läskigt.. sen såg vi inte han något mer :D
så de sluta jö bra iaf ;) men har nästan aldrig vart så rädd i hela mitt liv XD haha jaja :) jag ska inte till skolan i morgon :/ jag känner mig inge pigg och så ska de va idrotts dag och då pallar inte jag va med XD så :)
aa vi ses kanske senare ikväll ;)

adios, Jossan<3

bjuder på en potatis bild ;)<33
Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0