Valet

hejsan igen.
är nu inne på aftonbladet.se, för jag brukar läsa lite där ibland för att veta vad som händer här i världen ;)
jaja, efter som de snart är val, så tänkte jag ta upp en sak om de, jag håller inte på nått av valen, men jag har väldigt  emot Sverigedemokraterna, varför?

 jo, för dom vill jö typ ha bort invandrare, och joo okej, vi tar in väldigt mycket, men jag har inget emot sånt, de är väldigt många som säger att de är dom som gör allt fel i sverige, men så är de inte!!vi svenskar gör minst lika mycket , men alla skyller på invandrare, vaför de liksom? vi har väl ingen rätt till att skylla på dom bara för att dom är invandrare? dom gör väldigt mycket jobb här som inte vi svenskar vill göra, städa på gatan,städa på donken osv.. de är jö inget jobb vi svenskar vill göra? och de gör dom iställer för oss.. och de är jö jävligt bra egentligen? fast sen så tycker jö jag att vi inte borde ta in allt för mycket, men de gör vi jö egentligen inte..
jag tycker bara att de är förjävligt att man ska rösta på sverigedemokraterna, asso invandrare är jö lika som oss.. mäniskor, bara de att vi har olika fä
rger på huden!? vad är problemet liksom? usch .. sverigedemokraterna kan jö bara ta sig i röven o slicka på sina fingrar -..-, jag blir så irreterad på dom!!

jaja.. nu ska jag lugna mig liteXD ska läsa lite skvaller tidningar x)så om jag hittar nått roligt så skriver jag de ;)

ha de så bra :)
Jossan<3

Kommentarer

Kommentera gärna något fint nu.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress,så jag kan kontakta dig för frågor etc.

Bloggadress så kan jag titta in på din.

Skriv något jätte gulligt nu ! :)

Trackback
RSS 2.0